asuyalin Allah razı olsun canım yazdıklarını okudum sadece hiç iyi değilim, üzüntülüyken ağzımdan kötü bişey çıkar diye cevap vermek istemedim, bütün belirtilerim dış gebelik yönünde, aynı kanama, aynı ağrılar maalesef erkenden hissedebiliyorum o yüzden çok canım yanıyor, verilecek kemoterapi ilacının acısı aklıma geliyor, tüpümün zedelenip alınacağı aklıma geliyor, daha çok yeni diğer tüpüm alınmıştı şimdi diğerinide kaybedicem gibi, resmen dipteyim sondayım bidaha normal yolla hamile kalamayacam, en iyisini rabbim bilir demek ki nasibimde bu varmış..