Esesesssss Haftadayim küçücük nokta kadar kahverengi gibi bir leke gelmiş ama daha hiç gelmedi bununla ilgili herhangi bir bilginiz var mı kan olsa hastaneye gidicem çokta değil küçüktü napmam gerekiyor bilmiyorum?
1erkekkannesiiii Esesesssss nişan gelmiş canım bir şey olmaz telaş etme. Nişan doğum habercisidir. Nisandan hemen sonra doğum olur diye bisey yok kimisi 2 hafta sonra da doğurur. Sen yine de doktorunu bilgilendir bu konuda. Sancın falan var mı?
Tiiffany Esesesssss bence nişan değilde bugun kendinizi yordunuz mu? Yorulunca da olabiliyor denemiş biri olarak 😏 nişan daha baska aniden geliyor ve daha fazlaca ama devam ederse isterseniz bi acile gidin baksınlar
Esesesssss 1erkekkannesiiii nokta kadardi canım Nisan böyle mi oluyor daha çok sıvı falan diye biliyordum sancım yok galiba bilmiyorum ki belim ağrıyor 🙄
1erkekkannesiiii Esesesssss evet canım öyle oluyor bazılarında damla bazılarında sumuksu oluyor. Belin ağrıması sancı mı yoksa 🥹 Ağrın varsa bi acilden görün istersen nst yaparlar bakarlar canım. Sancı çekiyorsun belki de
Esesesssss 1erkekkannesiiii bugün biraz yoruldum ondanda olabilir canım üst üste geldi valla ne yapacağımı bilemedim şimdi ya 🙄🙄
1erkekkannesiiii Esesesssss canım biraz dinlen ılık duş yap bak kontrol et baktın sancın ağrın devam ediyor gidersin ihmal etme ama geçerse dinlen uzan yorulduysan olabilir
Esesesssss Tiiffany evet canım yoruldum bugün ondandır diye düşünüyorum son haftalar insan bı korkmuyo değil acile gidecek kadar değil şimdilik sizlere sormak istedim canim
Aysndu Bnde 36+6 haftalık hamileyim cuma günü aynısı başıma geldi baya korktum üstelik yorgun felan da değildim devamında bişey olmadığı için bekledim yarın kontrolüm var umarım herşey yolundadır
Aysndu Esesesssss doktor önmli bişey olmadığını söyledi olurmus böyle şeyler nişan su gelmesi kanama sancılarda artış vs olursa gelmemi önerdi