Merhaba iki gün ônce servix boy 24mm’ydi suan yine hastanedeyim ve resmen iki günde 13mm’ye düşmüş. Hemen ciger gelistirici igne yaptilar, 24 saat sonra yine yapicaklar.
Hastanede yatiyorum nekadar yatarim bilmiyorum.. 29+6 olduk simdi bu gece..
Cok korkuyorum acikcasi.
Yasayanlar tecrubelerini anlata bilirlermi?! Simdiden Tesekkurler