PSerenity Kızlar ne kadar sürede bi kontrole gidiyosunuz biz 14 haftalığız ayda bi çağırıyo ama çok uzun geliyo 2 haftada bi gitmek istiyorum 🙄
Eldgrn PSerenity normal ayda 1 çağırıyorlar bir sorun olmadıktan sonra belirli haftalarda olunca kısaltıyor 2 haftaya vb düşürüyor
EmineDefneGokce PSerenity 31. Haftadayım hala ayda bir. Haftaya gittiğimde 1 ay dolmuş olacak. 3 haftaya düşecek galiba
aasenaktas Haftaya kadar ayda bir gittim 30 itibariyle 2 haftada bir gidiyorum ki 36 dan sonrada haftaya düşücek normal yani
dilek_balli Aynen bende 32 ye kadar ayda bir gittim artık hafta da gel.dedi bakalım inşallah hayırla gelsin bebislerimiz🤲
1erkekkannesiiii PSerenity ayda 1 gidiyorum. Test zamanlarında 3 haftada bir çağırıyor. 30 dan sonra 2haftada 1e düştü. Gebelik ilerledikçe muayene sıklığı artıyor canım. Küçükken pek muayenelik bisey olmuyo gelişiminin kontrol edilmesi dışında. Son aylar daha kritik 😅