yagmur50 Seyma-35 olur bende o kadar içiyorum doktoruma söyledim tamam dedi en az 2 lt içilebilir zaten dedi.
Nazyapiyo_ya Seyma-35 yaz aylarında olsak yarım litre 1 litre daha zorla derdim kendini ama zaten kış ayındayız vücut terlemediği için çok su kaybetmiyor , kışında şnsanın su içesi gelmiyor zaten 2 ltre gayet iyi bence
Hazalaskin Seyma-35 az kuzum kaç kilosun 25 kilo başına 1 litre diye biliyorum 50 kilo değilsen eğer 2 litre kurtarmaz 😂
Annemommm Seyma-35 hem hamileyim hem de kızım memeye düşkün deli gibi emiyor bir yaşında ama 2 litreyi bulabildiğimi sanmıyorum çünkü bulantılarım da var hazımsızlık olmasın diye yemeklerden sonra da içemiyorum
Fincan _aysenur8mikail_ neye göre kime göre? Pat diye bunu yazmak neyin nesi anlamıyorum. Son yapılan araştırmalara göre boya kiloya göre değişiyor kişinin su ihtiyacı. Lütfen başkasına bari yazarken bu kadar küt olmayın bilmediğiniz konularda.
Mina_yldz60 Kızlar ben 5 litreyi 1 günde bitiriyorum nasıl içiyorum bende bilmiyorum doktorum çok şaşırıyo gece gündüz ne yesem deli gibi su içiyorum
yanikkozaanne Mina_yldz60 canım o da böbrekleri yorar şekerin falan mı var ondan mı bu kadar su istiyor vücudun acaba?
Asyabuse Mina_yldz60 ben inanırım valla sadece gece 2 lt içiyorum gündüz sayamıyorum bardak şişe karışık gittiği için içim yanıyot alev aleev bu nasıl bir yangındır bilmem 😂😂😂 normalde günde 1 bardak içmediğim olurdu hamilelik yaktı kavurdu beni 😂
Mina_yldz60 1234__ kendimi bildim bileli tatlı seyler agzima surmem sebze kurubaklagil balik et sut urunleri agarlikli besleniyorum canim
egesmommm Mina_yldz60 bir sonraki kontrolüm 36. Haftada olacak geçen hafta gitmiştim. O yüzden süre uzun gibi geldi bana
Mina_yldz60 yanikkozaanne doktorum şeker yüklemesi yapmadı bana 5 litre iciyorum dediğimde de içebiliyosun iyi bi problem yok dedi şekerden şüpelense yapardi tahlil degilmi hic aklima gelmedi o çok su tüketince şekermi oluyo canim
yanikkozaanne Mina_yldz60 evet şeker hastaları genelde çok su içer illaki şeker vardır demiyorum ama ihtimal.. kaç haftaliksiniz bilmiyorum ama bir baktırın içiniz rahat etsin
seyma9188 Seyma-35 Kilo başına 30-35 ml yeterli canım.Kilo❌️30 yaparsanız kaç litre içmeniz gerektiğini hesaplarsınız☺️
seyma9188 Mina_yldz60 2100 ml yeterli oluyor işte canım.200 ml standart bardaklardan içtiğini düşünürsek günde 10-11 bardak içmen lazım.Bende matara var bittikçe onu dolduruyorum.Uyanır uyanmaz 2 bardak içerim rahat 😅