KKTCHatiralari hayır böyle bir şey duymadım hiç, doğum sonrası emzirme için bilgi veriliyor, özelde ise emzirme daha çok emzirme desteği gibi veriliyor. Bu da yapılması gereken bir uygulama, çıkarken deftere not edilmiş mesela verildi egtiim gibisinden
Yani sonrasına bırakılıyor bir nevi. Öncesinde enjektör olayı yok. Her yerin uygulaması farklı tabii
Öncesinde gelecek olan sonrasında da gelir zaten