Hamileligimden öncede akıntım olurdu hamileligimde dahada arttı 27 +5 şuan bazen yogurt gibi bir kıvamda oluyor doktor normal dedi enfeksiyon degil dedi günlük ped kullanıyorum kullanmadığım zamanlar günlük iki üç kere iç çamaşırımı değiştiriyorum çünkü çok fazla oluyor afedersiniz işemişim gibi ıslanıyor günlük pedi durumuna göre çıkarıyorum yenisini takıyorum ama sabah taktıysam saat 3 4 gibi yenisini takıyorum