Benim bebeğimin kalbinde parlaklık ve beyninde sol vernitikülde pleksus kisti görüldü. iki belirti sağlıksız dendi fakat ne olacağını allah bilir.. Doğmasını bekliyorum büyük bir heyecan ve dua ile. Bebeğimin sağlıklı olduguna inanıyorum. Amniyon testi vs yaptırmadım ve gebeliğimin mahfolmasına kendimi strese sokmama da izin vermedim. Dualarla bekliyorum kızımı