İkinci olarak evet çatı muayenesinden şahsen boş yere korktuğumu farke etmiştim ilk gebeligimde çünkü 3 ay vajinismus yaşadığım için cinsel ilişki bile benim için zor kabul edilebilir bir durumdu o zamanlar doktorun el ile ölçüm yapması korkutmustu muayene sonu aaa bumuydu dedim. Ferah olun mutlu olun pozitif kalın