ayse_65 ben ağrım ve kahverengi lekelenmem olduğu için kullanmıştım. İlk 3 ay falan. Bir kere denemek için fitil olarak değil de ağızdan almıştım. Normalde ağızdan alınınca yan etki yapıyor uyku sersemlik hatta bayılma… Ama benim tam tersi kafamı açtı. Gözümü kırpamadım sabaha kadar 🙂