ilkimbebee Kızlar karın ağrım var ve dün gecede vardı şimdi tekrardan oluyor hastaneye gitmem gerekiyor Mu
Ysmnrn Kanaman yoksa telaş yapma. Ben 18 haftadayım hala var. Dr değişimlerin hepsini ağrı olarak hissedeceksin, kanaman yoksa korkma dedi. Ben de telaş etmeyi bıraktım. Bazen yatakta zor dönüyorum ağrıdan. Ama maşallah her şey yolunda
Ysmnrn ilkimbebee amin canım amin. Hafif yürüyüş verdi bana doktor. Sen de bir sor doktoruna. Rahim büyüdüğü için bağlar geriliyormuş o da ağrı yapıyormuş. Ufak egzersizler iyi geliyormuş bir de yatmadan önce ılık duş. Doktoruna danış. 🌸🌸