yusufyavuztugba Arkdaşlar iyi akşamlar, bir saat öncesine kadar bir şey yoktu, bir saattir bütün hamilelik belirtilerim kayboldu, karnım boşalmış gibi hissediyorum. 22 haftalık hamileyim bu arada. Bu durumu yaşayan var mı ?
Ysmnrn yusufyavuztugba ay ben de 18+4 üm bu sabah öyle uyandım. Bir koşu sağlık ocağına kalp sesi dinlemeye gittim. İçim rahatladı. Ebe normalden fazla gaz varsa o yoktur size öyle gelmiştir dedi.
Gizem_1635 yusufyavuztugba bi saat uzun bi süre değil bence canım belki bebek başka pozisyona başka yere geçmiştir bazen bende de oluyor acilden bi git istersen için rahat eder
uraz_ve_annesi- yusufyavuztugba bana anlattığınız normal gelmedi sağlık ocağına değil kendi doktorunuza gidin iyice bir muayene etsin dediğiniz his bebek kanala girince falan geliyormuş çünkü hamileliğin son haftalarında Allah korusun haftanız erken
Stoppedstar yusufyavuztugba 22. Hafta bebeğin düzenli hareket etmesi içim çok erken bi hafta. O haftada daha yeni hareket hissedenler var. Bi gün olup olmaması bile çok normal. Daha eti ne budu ne bebeğin. İçiniz rahat etsin tabi gitmek isterseniz gidin de 27/28 e dek düzenli hareket saymak zor derdi doktor. Gaz yoktur muhtemelen. Ben Serklajlıyım ve o kadar çok araştırdım ki şunu söyleyebilirim birden boşalmışlık ya da Allah saklasın kötü bişi olsa belirtisiz vs düşüyor bebekler. Sizde muhtemelen gerçekten gaz vs geçmiştir hem de hamileliğin güzel haftaları normalde. Dediğim gibi paniklemek yerine gidin ama hareket saymanın mantıklı olmadığı bir haftadasınız
elifcicek_07 Ayy Allah korusun okurken bi garip hissettim bebek hareket ediyor mu peki yani kötü bişey olsa anlarsınız tabi bişey yoktur Allah’ın izniyle
yusufyavuztugba Ysmnrn şimdi hafiften kıpırdanma hissettim gibi yarın ben de gideceğim eğer böyle devam ederse
yusufyavuztugba Gizem_1635 bu şekilde belirti kesilmesi, karında bi anda boşalma hissi vs yaşıyor musunuz peki?
Gizem_1635 yusufyavuztugba evet geçen sabah kalktım bi baktım karnım boş gibi hareket falan da yok uzandım falan bişeyler yedim kaç saat sonra oynadı gazda çok vardı belki ondan kaynaklandı bimiyorum ama
yusufyavuztugba Gizem_1635 inşAllah dediğiniz gibidir küçük bi pıt etti karnımda daha da bi hareketlenme yok, yarına kadar böyle devam ederse sağlık ocağına gideceğim 😔
yusufyavuztugba uraz_ve_annesi- köydeyim ve dr um şehir dışında malesef bugün sağlık ocağına gideceğim eğer herhangibir hareket hissetmezsem
yusufyavuztugba Stoppedstar evet düzenli olarak hareket saymamak lazım bilşyorum ben de fakat bi anda yaşadığım bu durum çok rahatsız etti beni, bu ikinci hamileliğim ilkinde hiç yoktu böyle şeyler 😔 her hamilelik farklıdır elbet fakat ufak bir kıpırdanma dahi olması lazım normalde. Biraz daha bekleyim sağlık ocağına gideceğim.
hilal3407 Benim de aynı şekilde oldu karnımın bile küçüldüğünü farkettim 20+5 de 1 gün bebeğim hiç hareket etmedi çok tedirgin oldum. Ertesi sabah çok hafif hareket etti. Sonrasında da şişkinlik ve gaz sorunum oldu. İnşallah sizin de bu şekilde olur sorunsuz atlatırsınız.
yusufyavuztugba hilal3407 çok şükür bugün hareketlerini hissettim, dünkü durumum ne ile alakalıydı bilmiyorum ama ilk kez bu kadar endişelendim😔 sağlıcakla kucağımıza alalım meleklerimizi inşAllah ☺️