yumamiii muayene ücreti 615 veriyoruz sendika indirimi öğretmen olduğum için yine başka kurumların da indirimi varmış eşinizin çalıştığı kurumdan da indirim oluyor Ünal hocaya 12.haftadan sonra geçtim ama yine de gebelikte tüketilmemesi gereken şeyleri anlatmıştı önceki doktordan kullandığım ilaçları kayıt altına aldı hemen vitamin Demir vs bir de sorularım varsa dinliyor cevaplıyor saçma bir soru da olsa ultrasonda da detaylı inceliyor hep cinsiyeti hemen görememişti kontrol muayenesi de geçtiği için sadece cinsiyet için on gün sonra uğrayın dedi o zaman ücret ödememiştik beş dakika cinsiyete bakacak diye bir de ben covid geçirdim 17.haftamda o zaman da hep Whatsapp tan iletişim kurdum hemen cevap verdi ekstra vitamin pastil yazdı şu an için doktorluğu iletişimi iyi inş doğumda da memnun kalırız