Tugba20 33+1 deyiz bebeğin aşağıya indiğini nasıl anlayabilirim ne gibi bi belirtisi olur tecrübeli anneler yardımlarınızı bekliyorum 😍😊😘❤👶🐣
SedanurAydnAta Tugba20 canım 31 haftamda indi benimki yürürken zorlanıyorsan ağırlık hissediyorsan inmiştir 😊🙈 bide karın şeklin bir anda değişiyor bende öyle oldu yani 🙊
Muezzarabiaertyudf Tugba20 33.hafta için aşağıya inmiş olması çok zor ben 37deyim daha yeni yürümekte zorlanıyorum zaten normal olan da bu 33te ters dönmüştür en fazla
Kagan_pasa2 Tugba20 gobeginin ustu düz oluyor saniyorsun ki gobegin kuculdu. Aynadan bi bakiyorsun o da nee ufaklik bacak arana inmis bi dunya taşiyorsun. Bi de gobegin bacaklarinin yanlarina dokunuyo gibi oluyor
Serii Rahat nefes eğilememe 😂 bide bebiş çok bastırıyor aşağı. Bide ağır oluyo aşağoda oluyo böyle bilirsin ya 🤗
Caglasmsk [bilinmeyen] bende 29+5 haftaligim benimde ayni boyle ozellikle bugun aksam bi değişik. Kasigimin ordaki kemige cok baski varda agriyo gibi ve arada da batma oluyo tabi. Döndüğü icin olabilir demekki🤔
SedanurAydnAta Muezzarabiaertyudf canım o kişiden kişiye göre değişir benim 31. Haftamda aşağı indi çok zor yürüyorum yatarken dönerken falan ağrım oluyor
Hcrksk Bu haftalar bebeğin kanala girmesi için erken olarak görülüyor.38+5 im dün kontrolde doktoruma sordum gebelerin %75 inde aslında bebek kanala girmezmiş Doğumun olacağı gün girermiş çoğuda.ben de Hocam uürüyemiyorum baskı hissediyorum kanala girdi sanırım dedim Yok girmemiş dedi🙃
Busratye Hcrksk başkalarınada kanala girmedi diye sezaryen tarihi veriyor bazı doktorlar. Ne kadar farkediyor bu doktordan doktora
Sultan_35 Hcrksk yani aşağı inmesinin kanala girmesiyle bir Alakası yok öyle mi benimde 31 haftalık endişelendim bu konuyla ilgili