baabyshaark 37+2 den merhaba. akşamüstü vajinal muayenem vardı taze geldim yani:) 2 hafta önceden söylemişti drum ve 2 haftadır karalar bağlayıp o anı bekledim diyebilirim. Bunun sebebi maalesef forumlarda ya da çevremdeki sevgili kadınlar. Evet hepimizin ağrı eşiği farklı, algısı farklı kabul ediyorum ama kendinizi sıkmadığınız, nefes kontrolü yaptığınız müddetçe asla korkulacak bişey yok. Zaten 5-10 sn bişey sürdü. Ayrıca suyununuzun patlama gibi bir ihtimali olduğunu sanmıyorum. Evet bazı kadınlarda doğumu tetiklediği oluyormuş ama haftası uygunsa tetiklemesinin de sakıncası ne olabilir ki? Zaten doğacak bu bebek..