Profilo kullanıyorum muhteşem bir şey benim balkonum yok diye mecbur aldım evlenirken iyi ki de almışım her şeyden kısmıştım bundan kısmadığım için kendimle gurur duyuyorum valla. Çanaşırları kurutmaya attığınız için ütülemeye bile gerek yok zaten ısı görüyor dedi ebem sadece ilk yıkamada ütüle sonra kurutmadan çıkması yeterli dedi bu bile bi avantaj. Hele o çıkan tüy toz var ya şok oluyo insan. Hepsiburada da kampanyalara falan bakın garanti marka tarafından sağlandığı için problem yaşanmıyor ben şubede 10.600 e sordum hepsiburadadan 8800 e aldım kasım indirimlerinde annem için