10+5 deyim hiç kusma olmadı bulantım da çok az oluyor, son bir haftadır rahim büyümeye başladığı için kasık ağrısı oluyor o kadar. Bir de bazen öksürdüğümde bıçak saplanır gibi oluyor özellikle yatarken öksürürsem. Bu durum korkutmuştu beni hatta ama dün bebişimi gördüm hiç sıkıntısı yok durmadan hareket ediyor ☺️ Kızlar biz hissetmiyoruz ama içerde takla bile atıyorlar bu nasıl bir mucizedir 😍