gucluanne80 korkma canim yuksek oldugu zmn dusu olmuyor eger beta dusuk cikarsa ozmn korkmalaisij doktruda ihmal etme git ama sagliklidir seninki ben ilj gebeligimdede yuksek cikti bunda da ama bunda bi korku olustu nedense kanamam olcak diye ama korkma yuksek ciktigi icin sagliklidir bebis