Zynp-1 Ense kalınlığı 11 12. Haftalarda ölçülüyor o zamanlarda bebekte gösterirse sizde doktora sorarsanız bazen sadece tahmin olarak söylüyor ama net olarak genellikle 16. Haftada belli oluyor
Zynp-1 Hanife12_ ense kalınlığı down sendromu olabilir mi diye ölçülüyor ama onunla birlikte cinsiyete bakmıştır :) kız demiştir hayırlı olsun
Yaren_16 Banda ense kalınlığını ölçerken kıza benziyor dedi şimdi 16+5 gittim erkek dedi net bir şey için 20 haftayı bekliyelim biz dedi Ama benim içime doğan hep kız hayırlısı sağlıklı olsunda kız erkek fark etmez
Ayse0289 Benim doktorumda ense kalinligina bakarak erkek diye tahminde bulunmustu 12-13. Haftalarimda, ve 18. Haftamda kesin erkek denildi. Yani Evet ensedeki kemik yapisina gore anlayabiliyor ve tahmin yurutebiliyor bazi doktorlar.
Hanife12_ Ayse0289 yani şimdi kızım olacak diye sevinebilir miyim? Böyle bi ihtimal var mı? Erkekte olsa canım kanım. Ama her kadının kızı olmalı bence.. ve doktor öyle söyleyince o an mutlu oldum hastaneden çıktıktan sonra düşündüm ense kalınlığı ne alaka diye.. ::/