Merhaba arkadaşlar
Bu haftada olanlar ne durumdasınız umarım iyisinizdir.
Bugün kontrol vardı yavru 1.298kg.
Her şey yolunda şükür.
Ama ağırlaştim.
66kiloyu geçtim, uyamiyorum diyete falan.
Biraz yurusem bel ağrısı.
Vajinamda ağrı oluyor.
Sizlerde de böyle mi