Sol bobregimde ağrı var ne yapsam geçer 14 haftalik hamileyim ogluma hamileykende kum var di ama dogurduktan snra kontrle gittim yok dnedi ikinci hamile olmadanda gitmistim yok denmisti ama suan oyle bi ağrı varki napsam inan sastim ya oglumda son aylar agri olurdu bunda ise bugun basladi aksama dogru bide gaz var ikisi bir arada 😢