Ilkesmomy Kızlar bunu deneyen varmı butun mide yanması için olan suruplari denedim (galviks gaviscon double action rennie) ama biri bile işe yaramadı sadece 2 3 dk.liğına aldı yanmamı. Süt ekmek falan bunlar tek bi işe yaramiyo zaten. Ama karbonatlı suyu duydum siz denedinizmii kimi zararli yaziyo kimi faydalı google de deneyen varmı.sonuc alan alan varmı 37 haftaligim sikinti olrmuu
_edakrsu22 Ilkesmomy yeşil elma ve leblebi deneyin bende duydum ama zararlı olurmu diye cesaret edemiyorum
_edakrsu22 Ilkesmomy tam böyle yeşil olan değilde sarı olanı deneyin ben bı sure idare ettim şimdi leblebi ile yola devam
Sehnazs5 Ilkesmomy yani bi sıkıntı olmadı bende aksine rahatladım ama doktorum bana rennie şurup pulcet vardı öyle rahatladım ki size anlatamam sizde yazdırın çok iyi geliyor 🙏🏼
Petito35 Ilkesmomy var aktarda da var bacım. Kavrulmamış çiğ susam bi tatlı kaşığı ye çok iyi geliyor geçmiş olsun
Evrmpk Canım benim hem bulantı hem yanma var yanmayı çiğ tahin yiyerek atlatıyorum bende işe yarıyor denemeni tavsiye ederim üstüne yarım saat kadar sıvı almamak gerekiyormuş 🤗
elifartun Çiğ badem de ise yarıyor kesinlikle.mide yanmasını ben 9 ay cektim ilk hamileligimde ,geceleri bile basucumda tutuyordum. Hafif dik pozisyonda yatıyordum, bir iki çiğ badem 5-6 saat rahatlatıyor.