Selam kızlar. 25+5 haftalığız. Son 1 hafta 10 gündür el ve ayak bileklerimde acı, rahat bükememe problemi başladı. Doktorum kan ve idrar testi sonuçların normal dedi. Sanıyorum ödem. Adı da Karpal tünel sendromu diye geçiyor. Bu sorunu yaşayan var mı neler yaptınız?