Hicran2181 Kızlar bebeğim 2 hafta geriden geliyor suyumda azalma var demişlerdi. Yarın ayrıntılı ultrasona giricem korkuyorum nasıl bakılıyor neler yapılıryor bilgilendirirseniz sevinirim. Şimdi’den Teşekkürler ❤️
ardaada Hicran2181 tüm organlara tek tek bakılıyor ultrasonla benim ortalama 40-50 sürmüştü. 10-15 dakikada yüzünü göstersin diye uğraşmıştı doktor :) Korkulacak ya da gerilecek bir şey yok canım umarım her şey yolundadır 🙏
Ebrukunkul Hicran2181 normal ultrasondan farkı yok sadece daha detaylı tüm organlarını izliyor yani hiç korkma gönlünü ferah tut
aseldurununannesi_ Hicran2181 ben bugün girdim canım 40-45 dk kadar sürdü parmaklarına iç organlarına kadar herşey incelendi suyuna bakılıyor rahim ağzı ölçümü inşallah sorunsuz atlatırsın bol sıvı almaya çalış su önemli ☺️
1erkekkannesiiii Hicran2181 uzun süren bir ultrason hepsi bu 🌸 Benim 1 buçuk saat sürmüştü çok tok olun giderken mümkünse vişne suyu falan için daha kolay olsun. Sağlıkla al kucağına inşallah
Kayaatilla 40 dk gibi bir sürede tüm organlar kontrol ediliyor bir sorun var mı diye canım inşallah hiç bir sorun olmadan kucağına alırsın 🙏