Kızlar son 10 gün kaldı doğuma doktorum sezeryana alır diye çok bekledim ama ısrarla not al doğum yapabilirsin buna çok müsaitsin diyor 🙃 4cm açılmaya kadar dayan sonrasında epidural takacak çok rahat geçicek diyor ama ilk doğumum , bu şekilde dolum yapanlar var mı ?