Tubacngl Kızlar 1 hafta önce spinal anestezi ile doğum yaptım bugün kontrole gittiğimde doktor ödemin var antibiyotiğe devam et akıntın olabilir dedi Böyle olan var mı varsa ne yaptınız da iyi geldi ??