Siriiiin merhaba bende Adatıpta Reyhan hanıma gidiyordum ama değiştirmeyi düşünüyorum. Abimin eşi Sadık beye gidiyor ve annem de ben dahil tüm çocuklarında Sadık beye gitmiş :) Kimden duysam memnun kalmış. ilgi alaka güzel diye duydum Sadık bey zaten yılların doktoru gitmeyi düşünüyorum