zumzum normalde sakin olan oglum son haftalarda hareketlenmisti ama 38+0da sezeryanla dogum yaptim cati muayenesini gecemedigim icin. dogduktan sonra o sakin bebisim asil hareketi gosterdi. suan evde hic bisey yerinde degil yaramazlik hareketlilik 1dk normal durdugunu bilmiyorum 18 aylik oldu . insallh sizinki dogunca da sakin kalir dogum belirtisi icin bisy diyemem ama cikinc asil hareket basliyo