nilsmomy Kızlar Erzurum Buhara Hastanesinde normal doğum 5 bin tl fakat sezaryen doğum ne kadar bilen varsa yazabilir mi ?
ebru-25 nilsmomy normal doğum ile sezeryan aynı fiyat ama prenses epidural normal doğum pahalı 7 ye yakın
nilsmomy Bebeginehasret sormuş muydunuz acaba bende dogum paketi sordum 5 bin dediler ama sezaryen de o kadar mı bilmiyorum
Ygtzynp Ocaktan sonra fiyatlar güncellenecekmiş.Normal dogum ve mecburi sezaryen aynıydı.İstege baglı sezaryan ve sezaryan sonrası normal dogum ekstra pahalıydı
nilsmomy Ygtzynp bende en son temmuzda sormuştum, doğumum 10 gün içerisinde olacak bana 5 demişlerdi arttı mı bilmiyorum artık 🤷🏻♀️
Ygtzynp nilsmomy ben ekim sonu gibi sordum,paket içerigi var mı satın alalım dedim.ne zaman dogum yaprsan o zaman ödüyormuşsun güncel haliyle
nilsmomy Ygtzynp öyle evet fiyatta 7500 olmuş normal ve sezaryen aynı. Epiduralli normal doğumda 8 bin olmuş 🥲