mucizebebek_ Kızlar henüz çok küçüğüz 🙈 alışveriş yapmamak için direniyorum bende alışveriş listesi yapıp onunla oyalanıyorum sizce bebek tartısı alınmali mi ?
2kidsmoms mucizebebek_ çok gereksiz şey aldım, çok gereksiz şey alan duydum ama bunu alan hiç duymadım. 🤣 tartmaya çok hevesliyseniz evdeki tartıya çocukla çıkar çıkar inersiniz 🤣
nilsmomy mucizebebek_ Rutin kontrollerinde tartıyorlar zaten ne gerek var bu kadar pimpirikli olunmamalı bence
mucizebebek_ Lizbonn bilmiyorum ki görümcemle bi arkadaşım almıştı ordan aklımda kaldı benim de arkadaşımın bebegi 8 aylık ve küçük doğmuştu sürekli kontrol ediyordu ordan görümcemin ki normal doğmuştu oda bakıyordu öyle
Lizbonn mucizebebek_ Bence gereksiz zaten aylık rutin kontrole götüreceksiniz ne kadar kg alıp almadığını öğrenirsiniz
Rapunzelinanasi mucizebebek_ kafayı yedirtir size 😂 kilo aldı mı, almadı mı, günde kaç kilo alıyor, az mı, çok mu diye düşünmekten zihninizi yorarsınız. Stres yapar, bir de bunu bebeğe yansıtırsınız. Çok riskli, aşırı gereksiz 🫠
babysevgi mucizebebek_ hiç gerek yok benim ilk kızım için almıştım pandemi döneminde evde tartıyordum doktorda soymamak için ama suankı sartlarda gereksiz bişey .