Gamzecem Merhaba arkadaşlar ilacım bitmek üzere doktor randevumda 2 hafta sonra sgk yazdırıp alıyorduk SGK olmadan 132₺ ödemek zorunda kalıyorum saglik ocagina gitsem orasi yazar mi daha önce alan oldu mu sağlık ocağına yazdırip
TeoMom Gamzecem Ben sürekli sağlık ocağına yazdırdım canım doktor randevuma denk gelmiyordu çoğu zaman ilaçlarımı hep aile hekimine yazdırarak aldım
Gamzecem Yaa çok teşekkür ederim kizlar aile hekimimi değiştirdim bu kadının huyunu suyunu bilmiyorum ters biri o yüzden acabaya düştüm 🥰
2022bebeki Gamzecem Elinizde kadın dogumcunuzun yazdığı recete varsa onunla giderseniz belki daha etkili olur yazdırmak 🙈
ecemsuuuuu Gamzecem evet canım sağlık ocağından yazdirabilirsin bende bittikçe ordan yazdiriyorum doktor randevuma daha vakit varsa 🙏🏻