Gamzetalp yaklaşık bı ay kadar cektım ozellıkle yattığım zaman cok kötü oluyordum ağladığımı bılıyorum çoğu kez.ama dedıgım gibi bebegın pozısyonu ıle alakalı bana radyolog bakmıştı acaba başka bısey mı var dıye bebek büyüdükçe agrın artacak hatta bazıları dayanamıyor erken alıyorlar bebegı demıstı ama cok şükür benım öyle delı agrım kalmadı artık zaten son 20-25 günüm falan kaldı