Benimde aynı durumum vardı, midem ağzıma geliyordu ve aşırı derecede kaynama, yanma oluyordu.Doktoruma söylediğimde gebelik reflüsü dedi bebek mideye baskı yaptığı için olurmuş. Gaviscon şurup verdi, gebelere hiç bir zararı yok çocuklara bile kullanılan bi mide koruyucu. İhtiyacım oldukça kullanıyorum, anında kesiyor. Çok geçmiş olsun. 🥹🌼