hamileyim ve çok az zamanım kaldı ama maalesef aile sorunları nedeniyle psikolojik olarak zor hamilelik geçiriyorum ben kocamın aileyse beraber yaşıyorum ve her ne kadar iyi olmaya çalışsam da maalesef yine kötü olan ben oluyorum bugün kontrol de tansiyon yüksek olduğunu ve bebeğime vurabileceği söylendi bugün evde yine kocamın aileyse sorunlar oldu çok korkuyorum bu kadar üzüntü stres bebeğime zarar vericek diye benim gibi böyle durumlar yaşayan kişiler nasıl baş ediyorlar lütfen fikir verin …..