ATC Gursesgurses benim de ilk reglime 2 3 gün kala 35 çıkmıştı geç döllenme degildi canım önemli olan 2 günde bir 2 ye katlanması 😊 21+4 olduk😊
MLKSLN Benimde 4+3 pazartesi günü 365 çıkmıştı. Arkadaşlar çok farklılık gösteriyormuş , hiç takılmayın bence
Kartall Kızlar sizi korkutmak istemiyorum ama benim ki önce 10 çıktı sonra 36 sonra 79 yükselmedi hiç ilk gebelik çıktığımda kimyasal gebelik denildi o yüzden herkes diyor ki adetiniz 10 gün geçmeden beta hah testi yaptırmayın
Gursesgurses ATC insallah oyledir canim hamilelerin duasi kabul olur dua et benim icin. Ilk bebegimi 22 haftasinda kaybettim..
MelekMervertlek Adetimin 3.günü 17ydi geç döllenme olmuş ondan dolayı sizdede öyle olabilir 48saatte bir baktırın