Ben erkek bebeğe hamileyim inan canım hiç tatlı istemedi, sürekli acı ve ekişi tükettim hatta sürekli ye tatlıyı doğur Hakkı’yı diye bizi kandırmışlar diye söyleniyorum 😂 ama hamilelik bu, şekerinin de olduğunu sanmıyorum canım umarım sağlıkla kucağına alırsın bebişini ❤️