YesimMm- İş stresi sürekli bilgisayar bakmaktan diye düşünüyorum. Uyuyunca geçen bı bas ağrım var haftada 3-4 gün. Ama her zmn uyuyamym malesef 4 yaşında da oğlum var. Baş ağrısına Doğal çözüm yöntem vs bilen varmı 😑
Dlkzz YesimMm- canım benimde hep bilgisayarla işim var. Basım cok agrir bilgisayardan zannediyordum. Tansiyonumu ölçütüreyim dedim 14-8 çıktı. Tansiyon yüksekliği de bas agrisi yapıyor.
elaymoms YesimMm- tansiyonunu ölç baş ağrısı için düşük veya yüksek olabilir . Bilgisayarla da alakası vardır illa ki ama tansiyon da çok etken :)
Kayaatilla YesimMm- Bende de aynı sorun var mavi ışık gözlüğü kullanıyorum ekrana bakarken çok iyi geldi tansiyona da bastırmanızı tavsiye ederim
Sedamete YesimMm- canım mutlaka tansiyonunu ölç belki bilgisayardan değilde tansiyonun yükseliyordur.İdrar testi en son ne zaman verdin bilmiyorum ama idrar ver derim benim tansiyonum yok gibi ölçüyorum bu hafta sürekli ama idrarımda protein kaçağı çıktı dikkat et takip et canım