Merhabalar hanimlar gecen ay detayli usg ye girdigimde kalp kapakciklarinda acikliklar var ama korkma demisti doktorum bugun baska bir doktorda hala devam ettigini riskli gebelik olarak degerlendirilecegimi soyledi bu durum basina gelen ve doguma kadar duzelen oldu mu cok uzgunum ve korkuyorum