sedefyrs1101 Karnı sürekli sertleşen nefes almakta zorlanan varmı kasılma olarak geçiyor sanırım ama benim aşırı oluyor hele geceleri 10 dk da bir oluyor. Aynı durumda olanlar varmı
Lastly Merhaba bende aynı durumdayım . 37. Haftadayız bazen sağ tarafta toplaniyor bazen sol . Kimileri üşütmekten olur diyor kimileri de yeri daraliyor sanci yapiyor diyor bende anlamadım
sedefyrs1101 Lastly Ay nebilim sanki doğurcam gibi alttan da kasiliyor üşütsem çoktan geçmez miydi diyorum bende anlamadm 🙊
Ezgiisenaa Son 1 ayım hep böyle geçti genelde akşamları ve gece olmak üzere düzenli oluyorsa gerçek doğum sancısı oluyormuş yarın doğuma giriyorum 38 haftalığız biz
sedefyrs1101 Ezgiisenaa 10 dk da bir oluyor benim ya gündüz hiçbişey yok ama akşam ve gece duramıyorum
Lastly Intermette falan arastirdim da normalmiş doktoruma sorucam bakalim . Bazen cok zorrluyor evet . Saglikla gelsinler inş
Edanurozdmr 38deyim iyice sıklasmaya basladı benmde sertlesme bide adet sancısı gibi bir agrı giriyor