Emel99emel öncelikle sakin ol canım stres daha çok tetikler. 13. Haftamda senin gibi yoğun kanama geçirdim kesin gitti bebeğim dedim çok korktum ama şükür kalbi hala atıyodu kanama alanım çok büyüktü ama yavaş yavaş azalmaya başladı şükür. İki gece hastanede yattım hem sancımlarım hem kasılmam hem kanamam vardı doğum yapacak gibiydim ama serumlar topladı benim çok şükür. Şuan 18 haftalık olduk küçüldü kanama alanım ama doktorum hala herşey yasak diyor. Tamamen bitene kadar. Hap ve iğneye devam ediyorum. Şunu unutma sağlıklı bir bebekse hiçbir kanama düşüremezmiş inşallah senin bebeğinde sana sıkı sıkı tutunmuştur moralini bozma senin gibi bir çok hamile geçiriyo kanamayı inşallah herşey düzelecek çok geçmiş olsun🌺🌺