melegimo Mryy01 ben kaldım 40 gün snra adet görmüştüm hemen sonra ki ay kaldım şuan 20 haftayız şükür 🙏 içini ferah tut
arirangg Mryy01 Kalp durmasıyla kürtaj oldum. Genetik test yaptırdım. Kanımda pıhtılaşma bozukluğu çıktı. 1 adat sonra hamile kaldım. Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. İnşallah sağlıklı geçer. 7+0 şu an