TeoMom asilbabymom Çok güzel ama genelde ilk 10-15 gün içinde yaptırmak gerekiyor ben hem Sezeryan olacağım hem ilk bebeğim tecrübesizliğim çok hem de fiyatlar biraz fazla geldi o yüzden vazgeçtim 1 yaş çekimi yaparız artık dedik
Hatice145 asilbabymom bence illada fotografci tutmak sart degil diye dusunuyorum sonucta telefonlada iyi bir cekim yaptiginizda hatira kaliyor tabi herkesin kendi fikri ama malum artik hersey ates pahasi ona vericegim parayi bebegime harcarim ben
gokce66 asilbabymom hastanede alan kısıtlı oluyor konsept bile yok o yüzden ben 7 günlükken hem lohusa takimimla hemde normal kıyafetlerle yenidoğan çekimi yaptıracağım
isimyazmakzorunlumu asilbabymom ikisini de evde kendim yapacağım. Bu ekonomide bir de ona para harcayamam 😅 pinterestte çok güzel fikirler var onlardan bakıp yapacağım telefonum da iyi çekiyor zaten.