Yagmur3559 Hanımlar merhaba, Bugün şeker yüklemesi testi yapıldı. 1 ve 2 saat arayla kan alındı. Sonuçlar çıktı ama anlamadım. Gebelik şekeri kaçın üzerinde ise sıkıntı olabilir?
Raze Bişey dememiz doğru olmaz ama diyetle düzenlemeye çalışırlar muhtemelen üzülmeyin benimde gebelik şekerim var biraz zorlu bir süreç ama diyetle düşüyor