Krcn65-s yürümenin bir zararı olacağını düşünmüyorum canım bir riskin yoksa eğer ben de çok yürüyen bir insanım gebeliğimin başından beri yürüyorum mesela hani bu soğuk hava şartlarından dolayı biraz evlere kapanmış olabiliriz ama gün içinde evde de hareketli bir insanım 30 haftamdayım ben de 🥰