yagizegemom Haftamdayım mide yanmalarım başladı normalde kaçıncı haftada yanmaya başlıyor hiç bir fikrim yok bu hafta normal mi önerebileceğiniz şeyler varsa yardımcı olur musunuz kızçeler🥲🌸
Prenses34_annesi yagizegemom ben buraya bununla ilgili bir post açmıştım zamanında sizin haftalarınızdaydım ılık süt ılık yoğurt havuç salatalık sade soda Falım sakız meyve özellikle yeşil elma bana çok iyi gelmişti böyle öneriler geldi canım 🥰
Bir_tirtilannesi yagizegemom normal aslında canım kişiden kişiyede değişiyor ılık süt yoğurt soda bunlar iyi geliyor ama bunlarda iyi gelmiyorsa mide yanması için şuruplar var caviscon onlardan biri kullanmistim bende iyi geliyordu gayet ama tabi almadan önce doktoruna danış canım 🌸
Lavantakokusu64 yagizegemom benim ilk hamileligimde mide yanması yaşamadım şuan ki hamileligimde 25+6 haftaligiz daha yaşamadım çok şükür. İnş yasamam ama ılık süt, badem, soda bunlar iyi geliyor die biliyorum🙂
mommytobe_ yagizegemom gaviscon ve ilik sut son zamanlardaki favorilerim🥲💜 benimki de 24. Haftamda basladi ve suan 30. Haftamdayim hiz kesmeden devam ediyor😬
yagizegemom Prenses34_annesi ayy deneyim bi canım yoksa bu şekilde çok zor oluyor 🥲 teşekkür ederimmm🌸
yagizegemom Bir_tirtilannesi genelde akşamları başlıyor canım ya onun yüzünden bişey yiyip içesim gelmiyor eğer artarsa doktoruma danışırım kesin ☺️ fazla olmadığı için burda sizlere sormak istedim teşekkür ederimmm🌸🫶🏻
yagizegemom Lavantakokusu64 ayy ne güzelll benimde ilk hamileliğim yeni yeni başladı🥲 inşallah banada fayda eder söylenenler çok teşekkür ederim 🧡
yagizegemom mommytobe_ çok ilerlerse bende doktoruma sormayı düşünüyorum ılık sütü herkes söylemiş öyle yaparım artık ama içine bal atmadan içemiyorum 🥲
Dilara556 yagizegemom 20. Haftadan başlıyor şuan 33 deyim hala devam ediyor süt içiyorum hafifliyor bide gaviscon iyi geliyor tavsiye ederim