Kızlar merhaba 6 haftadan 12.haftaya kadar ara ara kanamalarım oluyor. Progestan fitil kullanıyorum bir çok doktora gittim ancak belli bi sebep söyleyen yok. İkiz gebelik biri gelişmemiş dediler acaba kanamalar ondan mı? Sildikçe geliyor lekelenme tarzında böyle kanama yaşayanlar tecrübelerini aktarabilir mi rica etsem 🙏🏻