Anonim11 Akıntım sarı ama idrar verdim enfeksiyonum yok. Ama sarı yeşil renklerinde pek normal olmadığı söyleniyor. Ne yapacağım benimle aynı durumu yaşayan var mı?
Prenses34_annesi Anonim11 akıntım var cnm her gebelikte görülen normal bir durum evet dediğiniz gibi enfeksiyon olarak biliniyor ama yoksa benimde bir fikrim yok 🥰 bol su iç cnm ben böyle de duymuştum burada bir postta yine bu konudan bahsedilmisti
yagizegemom Anonim11 kaçıncı haftadasın benimde 2-3 gündür çok fazla arttı bende bununla ilgili post açacaktım 🤦🏻♀️
Selen_kck Anonim11 hemen sabah sağlık ocağından bir idrar testi yaptır enfeksiyon vardır belki ve tabi boool su iç ayrıca içinde rahat olsun bebeği etkileyen şeyler olmuyo genelde
Anonim11 yagizegemom 18. Haftam ama iki kere idrar verdim doktor bişey yok dedi ama bazen sarı bazen yeşile dönük geliyor bol su içiyorum hiç geçmiyor
Bsealc Anonim11 benimde oluyordu doktorum test yaptı enfeksiyon çıkmadı gebelikte yediğin içtiğin şeylere bağlı olarak akıntı olabilir akıntıyla birlikte idrar yaparken yanma ağrın yoksa sıkıntı yok demişti
yanlisanlamaama Anonim11 idrar ve idrar kültürü testi yaptırın yeniden farklı laboratuvarda. Aynı şekilde akıntılarım var ve lökosit çıktı ama kültür tahlilim temiz doktor bir yanlışlık olabilir dedi yarın yeniden vercem tahlilleri