Bebeğim 32 haftalık. Bu güne kadar da her şeyi normal çıkıyordu. Zaten çok sorunsuz bir hamilelik geçiriyorum şükür ki. Bugün kontrole gittiğimizde her sey çok normal ama kilosu düşük cıktı malesef 1900 civari olması gerekirken 1485 cıktı😔 Her şeyime de çok dikkat ediyorum aslında süt, yoğurt,kefir, muz, kasar, ceviz,badem vs hergun hiç aksatmadan yediğim şeyler. Neden böyle oldu bilemedim. Özel olarak uyguladığınız tarifler var mı ? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏