Rumish58_Reyyan benim yapmadilar doğum sonrasını bekle dediler . Diş hastanesinin aciline gitmiştim gece orada geçici dolgular oluyor onlardan koydular onun sayesinde rahatladım ağrım kesiliverdi siz de böyle birşey rica edebilirsiniz ya da iltihap vardır belki uygun dozda antibiyotik yazar rahatlatirlar çünkü çok zor oluyor diş ağrısı hele hamilelikte hiç cekilmiyor