Hamilelikten önce böyle bi durum yaşamadım hiç , şuan yeni yeni rahatlıyorum , tek kalmamaya çalışıyorum çünkü tek kalınca sürekli kötü vesveseler oluyo kötü düşünüyorum ve bu da üstüne artıyor o yüzden dışarı çıkıyorum anneme gidiyorum arkadaşımla buluşuyorum kafamı dağıtacak şeyler yapmaya çalışıyorum ama tabi bu sıkıntı öyle birşey ki bazen geldiği zaman napsamda geçmiyor ama herşey tamamen psikolojik , sıkıntı geldiği zaman kendi kendime konuşuyorum sakin ol Seda bu geçici bi durum , hemen hemen her hamilelikte oluyor hormonlardan dolayı böyle iyi düşün bebeğini kucağına aldığın günü düşün diye diye kendimi rahatlatıyorum emin ol en iyi çözüm kendi kendimizi motive etmemiz ben bunu anladım yani evet dışarıdaki insanlarda size boşver geçer üstüne alma falan diyorlar ama en iyi yolu kendi kendimize bunu inandırmamız bu sürecin normal olduğunu ve geçici olduğunu . Rabbim tüm hamilelerin yardımcısı olsun dünya ya bir can getiriyoruz elbette kolay olmayacak ama sonu çok güzel olcak buna inanalım pozitif olalım inşallah 🥰🥰